Thursday 22 November 2012

Misteri bilik tidur mak aku- korang percaya pada MISTIK


as salam

korang percaya tak pada bende-bende mistik? semalam dalam pukul 8 pagi. seperti biase.aku akan bg mak aku sarapan.sebab nak makan ubat.pastu aku urut-urut mak dengan minyak zaiton sambil ajar mak buat sedikit senaman.maklumlah... kurang pergerakan.takut kencing manis plak.

tiba-tiba aku tekejut dengan riaksi mak. sambil mengeleng2 kepala ( tanda taknak) menunjuk kearah siling. membuat isyarat seakan2 menghalau sesuatu yang muncul disiling bilik mak aku tu.

aku cube dapatkan kepastian.namun x berjaya.disebabkan mak masih tak boleh bercakap.

perbuatan mak semakin menakutkan.kali ni lebih agresif.aku cube menenangkan mak. namun mak tetap mcm tu.

tibe2..aku terpandang seekor labah2 .aku pun cakap ...." pegi kau...jgn kacau mak aku"

tanpa berlengah lagi...aku pun membaca beberapa potong ayat Al-Quran. namun mak masih tetap begitu.

aku terus pegi ambik air sembahyang. membaca ayat 23 surah Al-furqan. namun mak tidak menghiraukan aku. tetap dengan isyarat tgn seolah-olah menghalau sesuatu.

aku jadi bingung.... buntu.

setelah lebih 15 minit. aku pun suruh semua anak-anak aku dan adik aku keluar dr bilik mak. mase diorang nak keluar. ....aku tutup lampu bilik mak .memang aku pasang dari mlm semalam.

aiks!!! tibe2 mak aku terus tido sambil tersenyum.

lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... rupe2nye ..mak nak suh aku tutup lampu bilik. HAHAHAHAHAHA

adoiiiiii...salah paham rupenye... cehhhhhhhhhhhhhhhhh

Suami Oh Suami

2 comments:

  1. Haha..ape la bro..wat saspen je..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini bukan cobaan...ini betol-betol.hehehehehe

      Delete