Thursday 29 November 2012

jalan-jalan ,ambik udara segar. :)


As salam...

Alhamdulillah .... hari selasa lepas memang agak bz... lepas aku bg mak makan dan makan ubat. aku urut2 bahagian tangan dan kaki mak aku...pastu aku kemas umah , basuh baju 3 kali cuci. sidai pun mcm tu la jugak...sebab kekurangan ruang.hehehehhe... pastu tu bawak mak mandi kat bilik air.... Alhamdulillah mak dah boleh berkumur... jadi dah boleh lah gosok gigi mcm biase....pastu aku sapu sampah... buang2 sawang. pastu masak.pastu lipat baju....bukan ape pun... cume sian kat isteri aku... balik keje penat2... nak kene lipat baju.sapu sampah... dah selalu sgt die buat sume tu...

sekarang ni baby aku...hantar kat pengasuh... kak ida ( time kasih kak ) .minggu depan start ari ahad...aku dah mule jaga balik.rasenye dah tak ade masalah...sebab aku dah dpt care-care nak bahagi2kan mase antara mak, baby , anak-anak aku , dan adik aku yg bungsu ( umur 9 tahun) sekang dok dgn aku.... nak kemas2 umah pun x susah mane...insyaAllah. harap semuenye berjalan seperti yg aku harapkan.amin.

semalam... aku bawak mak aku sarap kat warung member aku... pastu aku bawak die g taman jubli kat sungai petani...... jalan-jalan... heheheheheh suke mak... nampak ceria muke die... mane taknye... asik duk kat umah teperap jerk... mesti mak bosan. :)






masa kat hospital
 Alhamdulillah ....memang dah banyak perubahan yang positif pada mak aku... mase kat hospital...nak dongakpun x boleh. mate pun asik pejam jerk.

Syukur pada Allah S.W.T.

Suami oh suami.

No comments:

Post a Comment