Sunday 18 November 2012

Lihat diri sendiri - bersyukur pada Allah S.W.T

As salam...

lame rasenye aku tak buat entry baru dlm blog aku ni.Alhamdulillah syukur pada Allah S.W.T yang memberikan aku ruang dan peluang untuk menjaga ibuku, yang masih tidak dapat mengerakkan bahagian kanan anggota badannya. walaupun begitu ibuku sudah boleh makan seperti biase. Alhamdulillah. dah x payah gune tiub ikut idong lg.

semakin hari...aku semakin mahir menguruskan ibuku. Alhamdulillah.

aku tau sebanyak mane pun kebaikan yang aku lakukan...tidak sedikit pun dpt membalas jase mak pade aku.

terime kaseh pada isteriku tercinta. begitu memahami.tak putus-putus memberikan aku dorongan begitu juga dengan anak-anak aku.yang begitu memahami.Alhamdulillah.

terime kaseh pada remy. jiran aku yang begitu perihatin mengajar aku ,cara-cara menjaga mak aku mengikut cara yang betul.

terime kaseh juga pada ahli keluarga aku jauh dan dekat. yang senantiase memberikan aku semangat.membantu dari segi tenaga dan doa-doa kalian.

tak lupe juga pada yang membantu dalam diam. semoga Allah saje yang dpt membalas budi baik korang tu.

aku doakan semoga korang semua sentiase mendapat perlindungan dr Allah S.W.T. dan sentiase didalam RahmatNya.amin

jika pada saat ini...kite masih sihat dan kuat. bersyukur lah. jaga lah ape2 yang kite boleh jage. percakapan kite, tingkah laku kite, aurat kite, kemaluan kite....buatlah ape yang Allah suruh,tinggallah ape yang dilarang...sebab jika kite dah x berupaya. jika Allah dah ambik nikmatNya.tiade ape yg dpt dijaga lagi...semuenye hanye berserah pada Allah S.W.T. semata-mata.

Hari ni kite kuat ... esok ?

"jadi kata Allah,maka jadilah"
kepada sahabat-sahabat yang mengalami masalah yang sama. boleh lah kite berkongsi ilmu. boleh email kat aku. admin@welikefoto.com

suami oh suami


sekadar gambar hiasan- gambar diambil sendiri oleh aku.


No comments:

Post a Comment