Saturday 8 December 2012

klinik dan surgeri Sedhu Ram -pakar saraf



As salam...

hari khamis lepas... aku bawak mak aku g berubat kat klinik dan surgeri Sedhu Ram. orang cakap banyak yang mengalami masalah strok g sane.kebanyakannye sembuh.

aku pun cube la jugak.mane le tau dengan izin Allah S.W.T sembuh penyakit mak aku ni...

klinik tu kat pauh,arau perlis.aku sampai sane kol 2 ptg. tengok klinik tu tutup plak... adoiii ...rupenye2...klinik tu bukak kol 5.30 ptg. tapi dr Muthu dtg kol 7 mlm. pehhh lega...mane taknye dtg jauh2 tutup plak.hehehehehe

mase aku sampai dah ade yg beratur... mak aihhh awalnye... aku pun beratur le jugak...org cakap pesakit yg dtg memang ramai. sebab tu kena beratur awal.

opsss!!!mak aku dgn family aku dah selamat kat homestay ( dekat jerk dgn klinik tu). heheheheh... takan nak suh diorang lepak dlm kete plak kan... sian diorang.

aku beratur sampai kol 5.30ptg. dpt no 5. ok le tu. heheheheh.tgk belakang aku...memang ramai gler.lagipun ade pasar mlm... betambah2 ramai le manusia.

sempat gak aku berbual dgn sorang uncle tu ( bekas pesakit strok)... die dah 3 kali dtg situ... memang dah banyak sgt perubahan pada die... termasuk dah boleh jalan mcm biase. memang die puji betul lah dr tu. cume kite sebagai org islam... jgn lah sampai terpesong pulak akidah kite... jgn taksub sgt dgn kehebatan dr tu. kelebihan yang dr tu ade pun dtg dari Allah S.W.T jugak kan... dengan izin Allah S.W.T sembuh lah setiap penyakit tu.

ubat pun tak mahal ... untuk sebulan cume rm70 jerk. baik betul dr tu. bukan keuntungan semate2 yg diharapkan... semoga Allah S.W.T berikan die hidayah.amin.

pada korang yang nak kesane ni alamat die :

225 taman muda asas,
pekan pauh,
02600 arau perlis.

tel : 0194378403 ( waktu klinik jerk) 5.30ptg -11.00 mlm




suami oh suami
sesak dgn pesakit



https://www.youtube.com/watch?v=-_xW688qmuo
Video Penuh Majlis Resepsi Perkahwinan Artis Malaysia Aeril Zafrel & Wawa Zainal yang penuh dengan kemeriahan. ( lagu MTV dipilih sendiri oleh Wawa Zainal )

23 comments:

  1. hi,sorry for disturb.my mom also stroke,we bring her to this clinic on july 21 and is our 1st time to see this doctor..today is july 26,mean my mom had medicine about 4 day already but i find out,she feel general weakness and have a lot of sputum.so can i check with u mr suami oh suami is yr mom had the medicine will havmg genaral weakness and dputum?thanks you .mr u can reply me by e-mail:elvia.evilyn@gmail.com

    ReplyDelete
  2. hi Elvia. it's ok.just for your info.my mum had medicine about 5 month. till now got nothing. not recovered.we searching to another alternative .Regarding for the symptom ,i have no idea.my mum not facing the same symptom like your mum.

    p/s : my personal opinion please bring your mum at least 4 or 5 times before you change to other.

    ReplyDelete
  3. As salam.boleh saya dapatkan no tel homestay di taman tersebut.terima kasih

    ReplyDelete
  4. w'salam. boleh rujuk sini sis https://www.facebook.com/RZHomestay

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam,klinik ni buka stiap hari ke..suami akak xcdnt dh 4bulan,ada bleeding dlm kpla,tgn kiri dia dh xkuat,kak nk cuba bwak suami ke klinik ni..

      Delete
    2. w'salam,maaf itu saya tak pasti pula...cuba call no ni 0194378403 ( waktu klinik jerk) 5.30ptg -11.00 mlm

      Delete
  5. Assalamualikum sahabat...
    Saya cari dlm google maps tak ada tunjuk la exact location... boleh tak encik tolong print screen map locatiion untuk ke sana... emak saya kene strok... ingat nk pegi berubat sane...

    ReplyDelete
  6. w'salam, maaf lambat reply. sy bg direction . menghala ke pakan pauh. akan ada 1 balai polis disebelah kiri. kedepan lagi. akan jumpa traffic light. lepas je traffic light tu tgk blah kiri ade deretan rumah kedai.memang klinik tersebut berada dideretan rumah kedai terebut.

    Semoga dipermudahkan Allah .amin

    ReplyDelete
  7. salam,
    Dr. neh hanya untuk store saja ka? penyakit lain macammana? terima kasih

    Hana

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'salam... dia pakar saraf cik hana.semua yang berkaitan dgn saraf memang dia pakar.

      Delete
  8. as salam.. mcmna keadaan ibu spls berubat dgn Dr. Sedhu Ram ni..? adik sy kena strok.. pecah salur darah.. ingat nk bwk gi sana.

    ReplyDelete
  9. w'salam. ibu sy sekarang dijaga oleh adik-adik sy dijohor.jd dah berhenti guna perkhidmatan Dr ni. memang Alhamdulillah ...banyak perubahannya. sy cadangankan baik bawa adik kesana cepat-cepat.sembuh atau tidak serah pada Allah S.W.T sebab kita dah berusaha untuk dptkan salah satu cara yg terbaik.in shaa Allah.semoga adik sis sembuh seperti biasa.amin

    ReplyDelete
  10. anda blh juga bermalam di putri homestay..0174496679@0174899115

    ReplyDelete
  11. untuk ke klinik ni boleh cari landmark bank rakyat pauh atau sk pauh..

    ReplyDelete
  12. kalau tak silap sy..kita jumpa sk pauh dulu.kedepan lagi baru jumpa klinik.klinik ni dipekan pauh.

    ReplyDelete
  13. Salam, putri homestay harga berapa yer?

    ReplyDelete
  14. W'salam
    Encik/Cik cuba call putri homestay..0174496679 @ 0174899115

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah... Terima kasih sudi share. Really appreciate it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah,syukur pada Allah.semoga dipermudahkan Allah.amin

      Delete