Monday 10 December 2012

kesah H.S.A.H sungai petani

As salam .... selamat pagi semua.

semalam memang hari yg agak sibuk bg aku.... selepas buat rutin2 harian ... aku kemas2 rumah... lap2 perabut dan perkakasan umah aku... dulu semue tu selalu org umah aku yg buat.... tapi skang ni jarang2 dah die buat... maklum lah ... die dah cukup penat dengan keje kat opis... dan bangun awal setiap hari sebelum subuh .... sediekan sarapan dan lauk makan tengahari untuk aku sekeluarga.... die cakap kesian kat aku .... waktu malam ...aku handover sume keje2 ngasuh baby pade die ... kadang2 kalau die dah tak larat baru lah aku bangun buatkan susu untuk baby aku tu....

semalam.... aku siap bersihkan icebox ...heheheheh... dah nak 10 tahun berkawin...baru semalam aku buat. adoiiiiiiii...

ops!!! lupe plak nak cite... hari sabtu ari tu.. aku bawak mak aku g hospital sultan abdul halim ,sungai petani. unit kecemasan.... sebab klinik pesakit luar tutup ...

mase nak buat pendaftaran ...aku bg semue surat2 rujukan daripada hospital sultanah aminah johor bahru.diorang ambik dan bg nombor...

setelah dekat 2 jam menunggu .... akhirnye nombor mak pun dipanggil.... ingatkan nak beri rawatan ... rupenye nak bagi tau... kene buat checkup dulu kat tempat lain. hari ahad baru boleh buat urusan.ari ni tutup. pehhhhhh!!!! kenape lah boleh jadi mcm ni.... kalau bagi tau awal2 kan senang .... takyah lah aku ngan mak aku tunggu lame2.... sian mak aku... asik menahan sakit.Die dah le x boleh duduk lame2. sabo jerk la...

nak marah pun x gune.... aku senyum jerk la. cume aku harap bahagian pendaftaran tu ... mestilah ade pengetahuan yang baik untuk menguruskan semua hal2 yang berkaitan.barulah tak menyusahkan pesakit.

suami oh suami

No comments:

Post a Comment