Monday 4 February 2013

Cara Nak Lajukan Broadband Celcom, Maxis Dan Digi Yang Dah Nak Habis @ Lembab

As salam



Mase zaman-zaman aku berchating kat webnet .... ops!!!! korang pernah dengar MIRC? dulu aku selalu masuk server dalnet,undernet dan kendian webnet.....dah lame tak chating kat situ.
ok kite sambung balik.... dulu kalau mase chating kalau laging (lembab)... aku selalu amalkan bende ni... mudah jerk. korang mesti boleh buat punye.
yang penting free hehehehehehe...

mula-mula korang kena online la dulu....jgn offline plak tau.... pastu korang search "CMD" kat pc korang. bila dah jumpa....korang klik kat icon die tu.... dapat tak? mcm contoh yang aku punye ni....yang paling atas tu ....
langkah berikutnya.... akan terpaparlah no ip korang.... 
mcm yang aku merahkan tu... itulah no ip aku....
sekarang korang type ----> ping 182.48.195.26 -t
kemudian enter....
minimizekan window ni... selagi korang online...jgn tutop tau....
mudah jerk kan.... happy online.... dan jgn lupe follow blog aku erk.... :P

Suami Oh Suami

https://www.youtube.com/watch?v=-_xW688qmuo
Video Penuh Majlis Resepsi Perkahwinan Artis Malaysia Aeril Zafrel & Wawa Zainal yang penuh dengan kemeriahan. ( lagu MTV dipilih sendiri oleh Wawa Zainal )

No comments:

Post a Comment