Sunday 24 February 2013

Blog List untuk Bloger baru dan lama.

As salam ... Tentu ramai dikalangan bloger2 yang baru mcm aku ni.... tercari-cari cara untuk memperkenalkan laman blog kita pada seramai mungkin pembaca... betul tak? kali ni aku nak kongsikan satu cara yang menarik dan semestinya free ... :)

Promosi melalu Facebook .

Memang ramai yang lakukannya.... bila update blog .... ada yang kongsi kat wall sendiri ...ada yang post link blog  kat wall kawan-kawan ... tak kurang juga ada yang post link  kat group yang ramai members. Tak kira lah apa pun caranya kan....

Ok lah...kali ni aku nak kongsi pada korang semua dengan satu group kat FB ni ...group yang aku maksudkan adalah group Korang ade blog?jom update kat sini

pada pendapat aku la kan... group ni memang baik untuk kita nak promosikan blog kita . kita bukan je boleh update setiap post kita kat wall group ni.tapi juga diberi peluang untuk Edit Doc bagi tujuan mempromosikan link blog kita. 

Apa pun ni cuma salah satu cara untuk mempromosikan link blog kita betul tak? Selamat mencuba.

 Suami Oh Suami.

2 comments:

  1. cara promote blog yg lagi efisien adalah dgn rajinkan diri utk blogwalking dan tinggalkan komen di entri mereka. mungkin pada awalnya nampak letih n memakan masa tp hasilnya, berbaloi..

    ReplyDelete
  2. terima kaseh atas perkongsian ni. insyaAllah. akan terus berusaha. :)

    ReplyDelete